dijous, 13 d’agost del 2009

Em pots posar una mica gel?

Ara fa dies que no escrivia pas res... Hom podria haver pensat que m'havia quedat glaçat en mig del carrer... Però no patiu, que és estiu.. I a l'estiu tota cuca viu... També a Helsinki.

La cosa és que, com ja us va vaig dir en el meu últim post, ha vingut un amic... I clar hem aprofitat per fer un munt de coses, hem anat per tot arreu, tot i que sempre hem acabat al mateix lloc... Finlàndia és un país que decideix, per tu, on has d'anar, i per tant t'hi empeny... No saps com, però sempre acabes arribant als mateixos llocs.

Aquests dies hem fet un munt de fotos, o no tantes, molt mítiques... Però avui hem decidit fer el guiri... L'hem fet i de quina manera... Hem anat a una bar...

de gel!!!!

Tot, absolutament tot era de gel: les parets, les taules, les cadires!!!

Sovint els meus company de despatx es queixen perquè tinc el costum de posar l'aire condicionat massa alt. No amics, això és posar-lo massa alt. Diguéssim que el bar fa gràcia, però no és el millor lloc per tenir una conversa agradable i menys encara distesa... Per altra banda, la cambrera no es que estigués massa contenta...
Suposo que si estàs treballant dins d'un congelador no es que estiguis de massa bon humor, s'entén.

De camí ha casa hem topat amb una cosa completament intranscendent, i que fa molt gràcia. Per tant, foto:

Nosaltres hem pensat un parell de traduccions possibles... Però no us les diré, us deixo que feu propostes, o que mireu la traducció (tot i que això segon és més avorrit :p).

Com ja he dit aquests dies amb el Victor aquí han estat molt mítics, i ens ho hem passat molt bé (com a mínim jo m'ho he passat molt bé), o sigui que segur que torno a posar, en algun moment, alguna altra foto d'aquests dies.

Kiitos!!

4 comentaris:

  1. eh!!! lo de mukana no serà un insult no?? has de descobrir què significa! ja tens missió! VENGA!!

    et vigilo....

    ResponElimina
  2. és fort perquè d'una manera o altra l'aina sempre està present als teus escrits (i qui diu escrits diu...)

    ResponElimina
  3. esteu fatal, quin fred! jaja mira que et dic, que gairebé em feu enveja perquè dama ara mateix és una sauna!!!!!

    ResponElimina