diumenge, 2 d’agost del 2009

Aclimatant-se

Primer post!

Si no començo el bloc amb un post de veritat perd una mica la gràcia!

Relat: Després de dormir dues hores, doncs havia anat a l'aniversari de na Lena, m'aixeco, em dutxo i cap a l'aeroport. L'aeroport de tota la vida ara es diu Terminal 2, clar com que han fet la 1... Total, agafo l'avió i cap a Praga falta gent... Arribo a Praga a les 10.20, el meu vol cap a Helsinki surt a les 12.50...Aquí estic una mica nerviós això de fer transbord mai m'ha agradat i menys si el transport en si té ales! Mira el taulell informatiu i hi diu: Czech Airlines 12:50 Helsinki (more info at 12:50)... Aquí un ja podia començar a sospitar que quelcom no anava bé... Total que el vol va sortir passades les 14h. Conclusió quan l'instint et digui que no agafis una companyia, no ho facis.

Pel que no ho sapigueu el meu company de pis encara no hi viu aquí, ja que està fent la mudança, total que després d'anar-lo a buscar des de l'aeroport (per cert, des de l'aeroport al centre del Helsinki 4€), i de fer uns "recados" arribem a casa.

Per cert, aquí la meva habitació:



Però la cosa és que són les 21h estic sol a casa, no conec el lloc, i m'adormo...però tinc gana :p baixo al carrer, busco de manera conscient 4 punts de referència, i començo a caminar. Finalment arriba a l'estació de Sants, l'equivalent, és clar, i trobo el que finalment va ser el meu sopar:

el vaig demanar "to take away"
Els que em coneixeu sabeu que no suporto aquests menjars... però ahir el vaig agrair. Però no fruir.

Avui m'he llevat, he anat a comprar 4 utensilios al primer supermercat que he trobat i després he agafat un tramvia i he anat a un lloc. El tramvia ha resultat ser el 7B que és el mateix que el 7A però en sentits oposats. I el llocs ha resultat ser vora del port. Aquestes han estat les meves primeres imatges de Helsinki:



Abans de tornar a casa he anat a dinar al port, veureu que el dinar supera amb escreix el sopar:


Un tros de salmó, "pescaíto frito", quelcom que m'ha semblat mero, patates franceses (en diuen així, jo no sé que són ni d'on són) i una amanideta... Tot plegat 10€, no los podemos permitir, eh. He de reconèixer que no m'ho he pogut acabar :O!!! Per cert, mentre dinava he sentit un grup de catalans a la meva esquena... M'ha faltat temps per asseurem amb ells :D. Eren neuropsicòlegs o quelcom per l'estil... Tot el dinar m'han estat estudiant i jo sense saber-ho. Desprès m'han dit que no estic tan foll i han marxat. Jo he donat un parell de voltes més i finalment he arribat a casa meva! Sona raro.

En fi, crec que això és una bona crònica de les meves primeres hores. No patiu, no tots els posts seran així d'avorrits, ni de llargs. O si.

Ja sé quin serà el proper post. :D

Pd: Si no heu clicat al link de Czech Airlines, feu-ho. És un consell.

7 comentaris:

  1. Així m'agrada!! aclimatant-te! jejeje ja descobriràs aviat els secrets de Helsinki ja, i així ens els explicaràs!!!

    cuida't!

    per cert, molt bo el link de Czech Airlines! jajaja

    ResponElimina
  2. Patates franceses, french fries com deien els yankis fins que els gabatxos van decidir no apoiar al Bush en temes de guerres i tal. Desde llavors s'intenta fer boicot i anomenar-les Liberty Fries... com molen els yankis. Dedueixo que ja tens internet, i per tant no cal que actualitzi mes earenjoy. Salut!

    ResponElimina
  3. Vaja vaja, aixi que finalment estas abroad eh?? Enhorabona, anire seguint les teves aventures :)

    BTW, el link de AE Les Corts UBAE apunta a "desperte a su lado..."

    ResponElimina
  4. Ei!!!
    Molt bé aquesta iniciativa d'anar-nos posant al dia via blog!!!!!

    Per cert, això d'anar a Helsinki a fer amics catalans (i neuropsicòlegs...) no acaba de ser el pacte eehh!!
    Que la gràcia era que féssis amics finlandesos!!:P

    Vaig passaaaaaaaaaant!!

    ResponElimina
  5. Que xulu!
    Està molt bé l'escrit diari!
    Gaudeix molt i segueix compartint-ho!
    Petunets!

    ResponElimina
  6. Ajajjaaj!

    Ara començaràs a valorar el salmó, i veuràs que jo tenia raó :P

    Molt bé això de fer amics que t'estudiin, vols dir que no es van equivocar en el diagnòstic?jeje :P

    Que bonic Helsinki!!! Fes més fotos de "puestus" que mola molt!!! :P

    Petonssss

    ResponElimina
  7. Això que t'estudiin mentre estan amb tu ja t'haurà passat abans, no et facis el sorprès...

    Ja vas amortitzant la càmera, eh, ja que te l'has podido permitir!...

    ResponElimina