dissabte, 15 d’agost del 2009

Avuí tocava fer la bugada...

Ja fa dues setmanes que sóc aquí...i clar avui tocava buscar i anar a una "laundry", també anomenada "wash & dry".

Fins aquí tot correcte... He anat al google i he provat diferents combinacions: "wash & dry helsinki", "helsinki wash & dry", "laundries in helsinki", "clean free of charge your clothes in helsinki"...

Finalment he triat una que es deia "Easy Wash", he pensat si és Easy doncs segurament te'n sortiràs... Però, quan he arribat al lloc en qüestió, que m'ha costat una mica perquè no recordava el nom del carrer i m'havia deixat el plànol a casa, m'he trobat que era tancat! Cagundena! He entrat a la pizzeria del costat i els he preguntat si sabia si obririen en un momento dado o no. M'ha dit que no. I llavors s'ha aixecat una noia i em diu que busques una bugaderia? Ahà, he dit jo . Aleshores m'ha fet el següent mapa:
I he dit. Mira tu que bé! Ja ho tinc tot solucionat...Així que he començat a caminar i a seguir les indicacions molt ben donades... Fins que he arribat al lloc on teòricament havia d'haver-hi la meva bugaderia... Però m'hi he trobat això:

El nom era correcte... Però quelcom, i no sé el que, em feia pensar que no es tractava d'una bugaderia... Potser era la terrassa i la paraula café davant del "Tin Tin Milú"? Però... clar... jo havia de rentar la meva roba...

Entro... I amb tota la prudència del món li dic a un dels cambrers... "I've been told that this is a laundry..." Jo aquí m'esperava qualsevol tipus de resposta com, "Sí, tu saps la merda de cafè que bevem? Doncs és l'aigua de després de la bugada, així que hem fet aquest negoci per aprofitar-la ben aprofitada". O directament: un tret al cap. Però no!!!! M'ha dit: "has reservat la rentadora?" Jo no sabia si m'estava prenent el pel, o què... Però al final, he acabat esmorzant amb unes boniques vistes:


a la meva colada.

Al final del cafè hi havia una única rentadora... Que, per cert, és per ús dels clients... Això vol dir gratissssssss, eh!!!

I és que aquesta ciutat té sorpreses.

3 comentaris:

  1. que curiosa Finlàndia! podríem insaturar aquest negoci aquí... i només és akesta cafeteria o n'hi ha d'altres que ho fan??
    et vigilo!

    ResponElimina
  2. Uooooo!
    Boníssim! Així tens companyia si vas a fer el cafè sol :P:P:P

    Tot i això em quedo amb el mapa que et van fer els de la pizzeria, juas, molt explícit :P:P

    ResponElimina
  3. Ainetta començo a sentir-me observat, estic en un estat paranoi... Crec que estàs darrera de cada cantonada, veig el teu nom pels carrers.... :D

    Entenc que no, que és una excepció curiosa...Que difícilment hagués trobat.

    ResponElimina